26. kesäkuuta 2014

Testaa kuinka Bruce Oreck olet!

Vapaan maailman laidalla kerää hunajaa yksinäinen, jykevä hahmo. Hän on Bruce Oreck, ehkä yksi kaikkien aikojen kovimmista Yhdysvaltain Suomen-suurlähettiläistä. Ellei kovin.

Innokkaana ympäristönsuojelijana, hunajanystävänä ja kovana penkkipunnertajana itsekin tunnettu Sininen zeppeliini kunnioittaa suurlähettilästä pienellä testillä.

PS. Zepukka kutsuu tässä samalla suurlähettiläs Oreckin ilmalaivaansa illalliselle. Menuu sisältää muun muassa avokadopastaa ja hunajalla kuorrutettuja ohralettuja.




Bruce Oreck -testi


Mittaa kuin Bruce Oreck olet! Rastita ruutu, mikäli kuvaus pätee sinuun. Laske lopuksi rastien lukumäärä ja katso blogauksen lopusta arvio. Onnea matkaan!

Tunnistan yli 500 eri kivilajia
Nostan penkiltä 200 kiloa ja kyykkään 300. Vaivattomasti. 
Nousen joka aamu puoli viideltä.
Osaan nyrkkeillä.
Osaan miekkailla.
Tavatessani presidentti Barack Obaman kutsun häntä "Barryksi". Hän kutsuu minua "herra Oreckiksi".
Mineraalikokoelmani on eräs maan hienoimmista.
Olen myynyt imureita.
Näytän miehekkäältä silloinkin, kun ulkoilutan villakoiraa.
110-asteisessa saunassa pidän aina kauluspaitaa ja kravattia. Eihän tuollaisessa lämmössä tule edes hiki.
Olen perustanut oman säätiön, joka taistelee ympäristöongelmia vastaan.
Voin halutessani toimia lakimiehenä.
Olen pelastanut historiallisia rakennuksia.
Osaan soutaa jokivenettä vaivattomasti.
Olen suurlähettiläs.
Mannertenväliset ohjukset kimpoilevat jykevästä rintakehästäni.
Kryptoniitti ei vaikuta minuun pätkääkään.
Haluan pelastaa planeetan. Enkä tarvitse siihen kuin linkkuveitsen.
Kuulun luomuruokaosuuskuntaan ja osaomistan lehmän.
Voitan sormikoukussa Hulkin.
Olen kirjoittanut kirjoja verolainsäädännöstä.
Kun lähden päiväkävelylle, se tarkoittaa vaellusta Itä-Afrikan erämaassa.
Olen kerännyt vaalirahoitusta yli puoli miljoonaa euroa.
Olen rakentanut oman aurinkoenergiavoimalan.
Olen kova koville.
Onnistun kaikessa mihin ryhdyn.
Minulla on oma omenatarha.
Olen luennoinut puurakentamisesta, luovasta ajattelusta ja energiatehokkuudesta.
Harrastan kaupunkimehiläistarhausta.
Rasvaprosenttini on alle 9.
Olen voittanut lukuisia palkintoja kehonrakennuksessa.
Mottoni on: "Suurten voimien mukana tulee suuri vastuu."
Ystävät kutsuvat minua hellittelynimellä "Bruce" tai "The Boss".
Hunaja on suurta herkkuani.
Minulla on korvakoru.
Olen renessanssimies, olen rakastaja, olen taistelija.
Syön pessimistejä aamupalaksi. Minkä jälkeen syön neljä rahkaa ja tiun verran kananmunia.
Failure is not an option.
Isäni pommikone ammuttiin neljä kertaa alas toisessa maailmansodassa. Ja vain kerran hänen laskuvarjonsa suostui avautumaan.
Chuck Norrisin elokuvat perustuvat päiväkirjamerkintöihini.




Lopuksi, laske tuloksesi:

0-5 rastia: Olen hintelä nahjus! Pakko lähteä salille ja sitten kirjastoon. En selviäisi erämaassa päivääkään.

5-10 rastia: Olen aivan tavallinen, vakosamettihousuinen mies / legginsejä käyttävä nainen. Kiviä taskuun. Pää alas ja töitä.

10-20 rastia: Olen kova luu! Rakastan vapaata maailmaa, kotiplaneettaani, Amerikkaa ja pieniä eläimiä ja kiviä. Ja vannon, kautta kiven ja kannon, etten huijannut testissä.

20-30 rastia: Olen sisäinen Bruce Oreck, mikä ei ole vähän se. Minusta on tekeillä Marvelin supersankarielokuva.

30-39 rastia: Hu-HUH! Olen varsinainen renessanssibodari! Onko mitään, mihin en pysty?

40 rastia: Olen Bruce Oreck. I am Bruce Oreck.

2 kommenttia:

  1. Minuu aina ottaa sydämestä, kun sä sanot itsestäsi Zepukka, koska MÄ olen ollut Zepukka jo ties kuinka pitkään... :-/ Mutta joo, olen kova B.Oreck -fani. Kundilla on huumorintajua, särmää ja paljon muitakin kivoja ominaisuuksia.

    VastaaPoista
  2. Dear Sininen Zeppeliini, thank you for your dinner invitation to Ambassador Oreck, he would be glad to accept. How can we reach you?

    U.S. Embassy press office

    VastaaPoista